Co umím:
- popsat své každodenní aktivity (daily routines: get up, get dressed, have breakfast, brush my teeth, go to school, have lunch, play in the park, have dinner, go to bed)
- hodiny (When do you have breakfast? What´s the time?)
- slovní zásobu týkající se zvířat (Do they eat meat?, Where do they live? What does / doesn´t it like?)
- používat přítomného času prostého včetně tvoření otázky a záporu (DO, DOES / DON´T, DOESN´T)
- odlišit přítomný čas prostý a průběhový (I read/I am reading)
- základní potraviny (ovoce, zelenina) a osvojím si vazbu I would like a tomato. Would you like a tomato?
- popsat místo / město, ve kterém žiji a zeptat se / vysvětlit, kde se co nachází (train station, hospital, cinema, playground, café, shop, street, swimming pool). Upevním si vazbu There is.. / there are …
- popsat svůj pokoj (wardrobe, mirror, poster, armchair, lamp, bed, table, sofa, rud (I like this sofa)
- se zeptat a říct komu daná věc patří (Whose socks are these?. They´re Fred´s)
- popsat osoby (eyes, face, glasses, hair, cheeks, ears, nose, chin, mouth)
- vyjádřit své pocity (hungry, sad, tired, happy, excited, angry)
- povídat o svých sportovních aktivitách (badminton, table tennis, tennis, basketball, volleyball, swimming, athletics, baseball) a zeptat se na koníčky kamaráda (What sport do you like? Is flying a kite difficult? I like swimming. So do I / I don´t/ Me too)
- povídat o svých prázdninových plánech (go hiking, read a comic, visit cousins, help in the garden, take riding lessons, build a treehouse, keep a scrapbook, learn to swim, go camping)
Co se naučím:
-
popsat svojí každodenní rutinu (I get up, I go to school,…)
-
jak se tvoří přivlastňování za pomoci apostrofu (Gina´s brother)
-
říct, v čem jsem dobrý s použitím vazby „I am good at + ing“
-
vyjádřit, co mám a nemám rád (I like/I don´t like)
-
rozdíl mezi some a any v otázce a kladné/záporné odpovědi
-
vyjádřit návrh pomocí vazby „shall we/shall I“
-
kolik je hodin a jak často něco dělám (never, sometimes, often)
-
předložky určení místa (near, opposite, above, below) a umím je použít při popisu cesty
-
vyjádřit, kam jdu a proč tam jdu za použitít vazby „I´m going to“ (I´m going to the library to get a book)
-
vytvořit kladné/záporné věty a otázky v minulém čase prostém a základní nepravidelná slovesa
-
porovnávat za použití komparativu a superlativu (small-smaller-the smallest)
-
budoucí čas v kladné větě i otázce za použití vazby „be going to + infinitive“
-
slovní zásobu obsahující slovíčka týkající se školních předmětů, zdravé a nezdravé výživy, domácích prací, budov ve městě, technologií, zdraví, zemí a počasí
Tento kurz připravuje k mezinárodně uznávaným zkouškám. Po absolvování kurzu by mělo být dítě schopné složit mezinárodně uznávanou zkoušku YLE Movers či vyšší Flyers.
Bližší informace k jazykovému kurzu A1 Super Minds 3 – děti 4.-5.třída
Termín kurzu: | 23. 09. 2024 až 27. 01. 2025 |
Den konání: | Pondělí |
Čas výuky: | 14:05 - 15:35 |
Jazyk kurzu: | Angličtina |
Konverzační kurz: | Obecný kurz |
Kurz s hlídáním dětí: | Kurz bez hlídání dětí |
Učebnice: | Super Minds 3 |
Objednací kód: | 9114 |
Cena kurzu: | 4.900 Kč |
Objednávka jazykového kurzu A1 Super Minds 3 – děti 4.-5.třída
Podmínky jazykového kurzu